aku benci blogwalking !

by Sabtu, September 24, 2011 0 orang dah meluah perasaan
dah lame aku tak ade masa berblogwalking ni. sejak aku buat blog, aku x pernah tahu tentang blogwalking.. hahahaha... biler member² bagitau tentang blogwalking, baru aku tau.. sonok juga rupanya.. aku bukan benci blogwalking forever n ever.. semalam je jadi benci sb jumpa blog comel².. hahaha.. jeles wei!

setelah penat berjalan² ke blog² kawan² sejak kelmarin.. [tapi semalam tak la sb aku takde kat alam nyata sejak jam 6.30 pm (khamis) - 10 am (jumaat)]
aku merasa teramat cemburu... aku bukan cemburu dengan blog pinky + comel korang tau.. [asek tervisit blog pinky jer]
tetapi aku irihati dengan penggunaan coding yang hebat serta penggunaan flash.. weyh! aku bengang ni.. aku tak reti gune adobe flash! sape nak ajar aku ni.. aku tak pandai r blaja sendirian melainkan ada yang mengajar.. benci benci tau!

kalo diikutkan, coding tu aku masih boleh buat lagi.. cume aku tak larat nak try n error la buat mase skrg sebab aku banyak kerja... kalau tak mmg aku ngadap je.. teringat plak zaman myspace dulu.. asek edit layout je.. cm korang punyer blog sekarang la.. hahaha... kompem byk kali try n error kan.. hik hik.. aku suke sbnrnye..

tp kalo flash ni.. aku mmg dah LUPE langsung wei!!! cmner aku leh hilang ingatan aku pon tatau! last buat projek bulan 8 taon lepas kot! cmner aku boleh lupe langsung! hadoi.. geram!! mmg aku jeles giler tau tgok korang punyer blog tuh! aku kalo blog ni aku suke edit ntok header je... yang body aku x suke sgt nak edit..

sebabnya aku lebih suke biar ia kelihatan simple dan jelas. supaya para pembaca boleh membaca tanpa pening.. hehehe... tips yang aku dpt dari blog mane ntah, aku lupe.. lagipon kawan aku sendiri penah pesan..

"make it clean and easy to read."

aku harap lepas kerja aku siap aku nak fokus belajar buat flash pulak.. terpaksa gune youtube sebagai guru lah nampaknya..

wish me "GOOD LUCK" okeh. hahaha...


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: