raya lagi - unisel friends

by Selasa, September 11, 2012 2 orang dah meluah perasaan
Selamat malam semua.. saja aku meng'update' blog di malam hari ni. sebabnya mata tak mahu lelap. dah la esok nak pergi buat check up seawal pagi. sebabnya nak kena check gigi dulu. mata pulak tak mahu lelap. gigi aku dah la memang sakit aja rasanya sebab banyak sangat makan manis kot. maklumlah raya, kuih raya semua manis. kebetulan aku pon asyik lah nak makan yang manis-manis aja. memang macam cari penyakit. harap tak ada apa-apalah kan? hehe..

khamis baru ni, kawan-kawan dari unisel datang. lama jugak tak jumpa. walaupun kitorang cuma kenal untuk satu semester, tapi tengok gaya macam dah kenal dari tadika. hahaha... seronok betul bila ada juga tetamu yang datang rumah. yelah, asyik aku je beraya rumah orang. orang tak ada pon nak beraya rumah aku. sedey nye.

nasib lah dorang nak juga datang walaupun jauh. tapi yang tak bestnye, dorang cam sampai mengejut. aku dengan tak mandinya, makanan tak preparenya.. isk isk isk.. kelam kabut aku jadinya time dorang sampai. cit.. sabor ajelah.. tapi tetap sonok sebab dorang sampai. lalalala...~ thank you so much ye Zakiah, Acha, Ain dan adik Acha.. hahaha..

silalah jamu mata anda dengan gambarku bersama teman-teman unisel. eh, cute rupenye aku eh time ngandung ni.. ngatkan burok je.. kene selalu selekeh kot baru nmpak cute. hahaha..

 zakiah and me.. comel je kan die pakai tudung.. hehe..
adik Acha, Acha, Zakiah n mak buyong..
 ain, bonde, zakiah and acha (munchit nye lah hai aku)

 cutenye aku.. hahaha

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 

sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 orang dah meluah perasaan:

::cik asha:: berkata...

hahaha..comel kan bonda..
sori dayan kitorang dtg mengejut..
lupe nak tweet ko masa abis kelas tu..

tapi takpe bonda tak mandi pon tetap cute..

nnty nak delivered bg taw..
jaga kesihatan elok2 ye..:)

dayan punyer berkata...

ari pertama baby kuar terus update fb agknye.. hahaha