kesan GALAXY NOTE 10.1

by Khamis, September 27, 2012 0 orang dah meluah perasaan
serius aku sangat teruja melihat GALAXY NOTE 10.1
tetapi pabila tanganku mengusap-usap perot yang memboyot.. terpaksalah ku pendamkan dulu..
mmg macam nak nanges je tengok tab yg satu ni.. sgt teruja.. hahaha.. semoga aku mampu bersabar untuk memilikinya.. kumpul 2 bulan gaji nanti terus amek.. tak pon.. tggu asb kuar.. wahahaha..

wohoi!! aku ni lupe diri ape.. da ade anak nak membazir plak.. tapi membazir ke? tak kot.. kalo beli mesti guna.. so, ape yang membazirnye?

tapi.. orang kate.. ade anak lagi banyak nak pakai duit.. alahai..  x pe lah kan.. tggu jela camne.. takkan nak bergadai semata-mate kerana GALAXY NOTE 10.1 lak kan? tapi.. tapi.. isk.. mmg kacau jiwa aku dengan menatang neyh.. ta penah aku rase sebegini kacau jiwa aku ngan gadget.. 
doa jelah banyak² spy dpt durian runtuh.. amin~ hehehe..

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: