Kisah Raya Ku

by Ahad, September 02, 2012 0 orang dah meluah perasaan
dah pertengahan Syawal nampaknya.. baru nak sentuh blog.. hehe.. amacam raya korang semua? best? raya aku biasa saja.. yang luar biasanya cuma aku beraya sebagai seorang isteri dan juga sebagai ibu mengandung..
 
cerita raya aku kali ini ialah aku beraya buat pertama kali tanpa keluarga aku. sebabnya aku beraya bersama keluarga mertuaku. ya, pertama kali aku berpisah dari keluarga di hari yang mulia. boleh tahan juga lah sedihnya.
 
tapi yang bestnya, aku dapat beraya di kampung. sudah berapa lama aku tak merasa beraya di kampung. maklumlah sejak atuk dan nenek tiada, tak berkampunglah jadinya. hehe..
 
Alhamdulillah sempat aku merasa beraya bersama embah suamiku. merasa juga ada nenek. harap baby aku nanti sempat berjumpa dengan buyutnya..
 
tahun ni juga aku tak ada budget untuk buat open house raya. simpan duit untuk baby.. lagi 3 bulan je nak menyambut orang baru. hehe, pastu baru buat open house / majlis aqiqah untuk anak aku nanti.. Insya'Allah.
 
di kesempatan bulan Syawal ni, selain ramai yang buat open house, ramai juga yang menamatkan zaman bujangnya. tahniah lah buat semua yang telah selamat diijabkabulkan terutamanya Ila dengan Din serta Kak Wa dan pasangannya Faizal.
 
open house pertama kat rumah timah 
rumah pertama kami beraya... 

ni nak pi rumah makcik kat semenyih 
din dan ila 
kak wa n pasangan 
selamat menjamu selera.. hehe..

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: