wedding on disember ♥

by Khamis, Januari 26, 2012 1 orang dah meluah perasaan
hello semua~
hurm... lately ni aku sangat² menyampah ngan diri aku sendiri.. sebab apa? sebab aku asyik mengantuk saja.. tapi bila malam susah pulak nak tidur nya.. tapi tidur jugaklah.. heehehehe..

lepas tu perut aku terasa saket aja. kadang² macam senak, kadang² macam pedih gastrik, kadang² sebu macam angin.. aku pun tak tahu lah mengape kan.. harap cepat lah eloknya..

tekak aku pon da macam pelik² ajer.. ni mesti kes minum air sunquick yang aku goncang baik punyer kelmarin.. hahahaha... da macam jus aku buat.. tapi perit kot minum air tu tanpa gule.. pekat lak tu.. kes nak membuang botol² sunquick, aku bancuh then kocak guna botal sunquick tu je.. korang paham ke tak? hahaha... lantak la kan.. 

sebenarnya aku nak kisah and kongsi gambar wedding aku belah lelaki hari tu, kat Ampang, ten outdoor kat tasik permaisuri.. wiwit.. aku serta kan gambar² terbaik yg aku suke.. hehehe..












ni jelah gambarnya.. mmg tak banyak pon.. hehehe.. xpelah.. amek amatur punya photographer camni lah.. naseb baek lah aku pandai posing.. hehehe.. tak sabar pulak aku nak tunggu yang nikah + wedding belah aku punye album.. 

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 orang dah meluah perasaan:

::cik asha:: berkata...

wah...purple kaler...
nice..:)