bosan yang amat ♠

by Sabtu, Januari 28, 2012 0 orang dah meluah perasaan
sejak kahwin, baru berapa kali aja dating. sob sob sob . . . nak dating!!! dari zaman bercinta, susah benor nak dating.. aku jenis suka keluar jenjalan.. tak pyh tgok wayang, main boling, makan kat restoran pon tak apa.. janji berjalan-jalan.. jenjalan kat taman ke.. soping kompleks ke.. ta kisah lah!

tapi... hubby cakap, mana boleh jalan² x gune duit.. minyak kereta duit.. minyak motor pon duit.. 

camtu kite jalan² pusing kampung jela.. takkan tak boleh? sob sob sob..

sedey tau.. sedey sangat... tak dapat jenjalan... hubby keje sampai malam.. sabtu pon keje.. 

"Abang cari duit untuk sayang jugak," ujar hubby.

ye.. sayang tawu.. tapi sayang bosan dudok rumah.. nak jenjalan...!! kawan? hurm... ade kawan sayang tu macam da tanak je kuar ngan sayang sebab da kahwin... takkan dah kawin x leh berkawan kan?

kawan², jom jalan² nak?

"Belom gaji la.. tak ada sen.. ko blanje la eh?" ayat biase dari kawan². 

ni lah bahana kalo tak bekerja.. terperap kat umah cam orang giler.. hahaha.. aku dah la berhutang ngan member.. tunggu ye aku dapat kolek duet banyak sket.. aku ngat nak belanje korang makan kat Naili's Restoran la.. sedap gak makan kat sane.. nak x? hehehehe..

tapi kalo xde gak.. aku blnjer korang makan kat danau jela.. western ye.. hehehe

hubby aku ni kalo dah bace paper.. x layan SMS aku langsung kan.. (sambil dok picit² button enpon.. tengok xde balasan gk.. cit)

#aptb

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: