selamat tahun baru cina

by Sabtu, Januari 21, 2012 0 orang dah meluah perasaan
cuti bermula. tapi aku masih tak tahu nak buat apa. hubby minta tunggu dia. mungkin dia boleh pulang awal, then boleh ke Klang untuk menziarahi saudara-mara..

adatlah, lepas kahwin kena bawa suami/isteri menziarahi saudara mara untuk berkenal-kenalan. time kenduri manalah sempat nak beramah-mesra.

tapi kalau hubby tak dapat pulang awal, alamatnya terperaplah aku duduk kat rumah saja. erk~ tetiba perut lapar.. hehehe.. abaikan~~~~

disebabkan sedang malas untuk membuat kerja rumah (tapi kain baju da setel la), aku merajinkan diri melayari internet sambil mencari pakej percutian yang best².. banyak juga rupanya.. tapi kena minta hubby confirmkan tarikh dulu untuk ambil cuti.. baru boleh confirm untuk booking.. mungkin tak dapat cuti lama, so aku cuma cari pakej percutian dalam Malaysia saja. yang penting ada laut ada pantai..

yang pasti aku tak mahu bercuti pada hari cuti.. hahaha.. aku nak pergi bercuti pada hari bekerja.. baru lah betul² aman damai sebab tak ada ramai orang.. weehuu..

okeylah.. selamat bercuti!



 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: