har dil jo pyar karega ♥

by Selasa, Januari 31, 2012 0 orang dah meluah perasaan
►i wrote this post while i'm watching har dil jo pyar karega◄
►(one of my fav hindi movie)◄

once upon a time . . me , my hubby and my besties went to UPTOWN at Danau Kota . . we r just do a window shopping.. look at uptown girls and boys..

chewah.. speaking kunon! namo gelak kan tau.. aku tau aku tak bagus [x pandai] bahasa inggeris ni.. lelagi dah lama tinggal belajar .. tak pernah nak gunakan pulak tu bahasa inggeris.. lagi la hancus kan..

moral of the stroty story, belajar biar sampai pandai. hahaha...

sebenarnya nak berkisah pasal malam tu aja.. kitorang jalan², pastuh gi makan.. hubby ku yang tak makan sejak balik kerja memang dah kelaparan.. so, kitorang pon pergilah kedai makan biasa.. 

kalau gi uptown.. mesti nak makan kat kedai tuh.. western food dia sedap and harga berbaloi lah.. nyumm.. taip² ni tetibe terliur la plak.. teringat beef steak yang aku makan kelmarin..

kedainya dekat tgh² uptown tu.. dekat dengan tmpat karaoke tu.. kire berdepan dengan shell.. name kedai lupe la plak.. ingat nak amik gambar kedai.. tapi terlupa.. WESTERN FOOD kot name kedai.. yang penting ade western la.. hahaha...

di sini saya sertakan sekali beberapa 'helai' gambar untuk tatapan anda semua.

besties dengan chicken grill nya..

hubby dengan bihun tomyam nya (order kedai sebelah. tak sedap katenye)

aku dengan beef steak nya . . 

ARGHHH!!!! kelaparan aku jadinya tengok gambar

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: