mengidam tak dapat.

by Sabtu, Ogos 11, 2012 0 orang dah meluah perasaan
kurang lebih seminggu je lagi tinggal untuk berpuasa.. lepas tu apa? RAYA... semua tahu kan kalau bab raya.. amacam persiapan korang semua? mesti gempak² kan..?

aku macam ni jelah.. nak bershopping tak tahulah bile. masa tinggal seminggu aje lagi. sedey pon ade. tapi hakikatnya, aku tak larat la nak shopping.. tatau pon nak shopping ape dengan perot boyot ni.. badan pon tak larat nak dibawak berjalan... huuu...

persiapan kuih raya pulak semua nye beli la.. aku dah beli bahan nak buat sendiri.. tapi tatau bile sempat nak buat.. haha.. bulan pose badan lemah.. keje pon asyik mc aje.. tapi nk gak buat samperit.. mintak² sempatlah buat..

sebenarnya aku saje nak cerita.. aku ni suke sangat makan kuih samperit.. tapi sejak dua menjak aku teringin nak makan biskut strawberry yg penah aku makan bertahon² lalu.. ntah aku skola rendah lagi kot.. ke da sekolah menengah aku pon tak ingat.. menandakan betapa lamanya aku merasa biskut tu..

sampai skrg aku belum jumpe lagi biskut tu.. biskut nye lebih kurang rupe camni la..
tapi tak ada intinya.. yang gambar ni ade inti dalam nye.. mcm tart la lebey kurang..

tatau mane bley dapat.. huhu... sape² tau biskot ni dijual di mana² boleh lah inform kat aku.. aku nak sangat makan.. ke baby yang nak aku pon tatau la.. sb dah berzaman boleh plak aku gi ingat beskot ni.. isk isk.. ngidam la tu kan?

selain dari biskot strawberry ni.. lagi satu yang aku x dpt.. ketupat sotong.. ha.. ni taon lepas x silap aku makan kat rumah kawan kepada kawan aku kat raub.. mule² rase.. isk.. pelik.. yela.. sotong di masak mcm bubur.. hanyir campur manis.. x ke pelik rasenye... skali lame2 sket makan.. cam sedap plak.. nak tambah segan la plak kan.. aku dah la x kenal ngan kawan aku nye kawan tu.. hahaha...
beh kurang la camni rupanya.. tapi lagi pekat yg aku makan tu warne purple nye.. hehe.. punye la aku teringin, terjumpe la kat bazar pinggiran.. pergh! rasenye tak sedap langsung! hanyir je.. dah la keras nak mampus plak tu.. nyesal giler beli.. SEKOR RM4 okeh.. macam tak berbaloi je.. wek!

okeylah.. selamat berpuasa ye semua.. baru tengah hari aku da lapar ni.. tatau mampu tahan ke tak sebab sahur tadi aku tak lalu nak makan nasik.. harap baby bonde ni mampu bertahan ye.. kite nak makan mahal hari ni kat HOTEL tu.. hehehe...

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: