::story of my pain butt::

by Sabtu, Disember 10, 2011 0 orang dah meluah perasaan
tak best la plak gune function JUMP BREAK ni.. heeehe... biase² aje dah la.. uish, lame sudah aku tak melawat blog sendiri.. asyik ushar blog orang aje.. 

bila dah asyik ushar blog orang.. siap baca komen² lagi.. macam² jenis manusia rupanya ada.. masih ramai yang tak boleh menerima kritikan.. teguran.. nasihat.. semua informasi berkenaan sesuatu lebih² lagi berkenaan agama rasmi negara MALAYSIA iaitu ISLAM, lagilah macam² orang bidas.. 

isk isk isk...
ape nak jadi.. ape nak jadi.. sampai sekarang tak matang lagi..
hehehe.. ternyanyi la plak.. by the way aku nak kongsi citer sket ni.. agak jijik sket la citer aku nk kongsi kali ni.. agak² pasal ape?

jeng jeng jeng... 

BERAK BERDARAH!

waaa... aku terkena tadi.. x penah² aku nak intai najis sendiri.. td tertengok secara tak sengaja.. mak ai.. berdarah² najis aku.. takutnye... kenapa erk? dah la aku mmg tengah mengalami saket perut ajer.. wuuu....

korang tau x agak² knp? aku ade la try google.. nasib baik result sume ckp x merbahaya.. mungkin kerana dubur berdarah ke.. paling teruk kanser usus.. tp sume tu boleh diubati dengan perbanyakkan minum air dan buah-buahan serta sayur-sayuran... and then, lupakan makanan berasid.. air gas, masakn yg bercili or pedas.. hadoi.. ape barang makan tak pedas.. aku plak yg kene kali ni...

adik ngan ayah aku baru je elok.. dorang da boleh sental makanan pedas.. aku plak kene pantang.. cis~ 

ayah aku disebabkan buasir belah dalam.. pergh.. bahaya doktor kate sb mmg susah nak kesan.. kalo x disebabkan ayah aku berak berdarah, kadang² macam org tumpah darah ayah aku kena.. mesti kitorang tak terlintas nak bawak ayah aku pi hospital untuk check.. 
bile bawak je pi check.. doktor terus tahan ayah aku.. da ade 3 buasir belah dalam.. tu yang ayah aku kene tumpah darah tu.. tp pastu okeh la sb suro ayah aku pantang makan pedas².. lebey gak dua bulan.. baru okeh.. ALHAMDULILLAH...

kes adik aku plak sebab gastrik teruk.. x penah ade gastrik tetibe terus kene yg teruk punyer.. mmg terpaksa pantang la kan makan.. nak makan pon mmg x leh.. smpai susut 7 kg wa cakap lu... 
*korg jgn ade niat nak saket cm adik aku sudah*
seksa kot.. makan ape pon tak masuk.. sume kuar balek.. mane x kene gastrik teruk.. selepas berpantang.. ALHAMDULILLAH okeh jugak.. maka kali ini.. giliran aku plak la berpantang..
*sob sob

kalo korang tau punca² nya, korang leh share la ngan aku.. tp aku da kene start jaga makan la skrg.. takut makin teruk..
Abang.. belikan buah betik sebijik ye balik ni..
sekian~


 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: