bosan sudah bermula -||

by Jumaat, Disember 16, 2011 0 orang dah meluah perasaan
kenapa ku bosan?
kenapa ku boring?
kenapa ku bosan dan boring?

err...
macam boring dengan bosan bende berbeza pulak aku ni kan? hehehe... mana lah aku tak bosan, manalah aku tak boring, jadi suri rumah sepenuh masa bukan jiwa aku. nak kerja hubby macam bagi tak bagi aja.. suruh kerja dari rumah saja. 

tapi, bos aku pulak sibuk dengan macam² acara.. so, semua kerja terpaksa di hold kan dulu. hurm.. design kad kahwin yang patut aku buat pon, aku tak buat². pemalas gila aku ni.. hahahaha.. pastu sibuk boring dan bosan.. 

sebenarnya leceh buat kerja guna lappy ni.. aku suka guna desktop. tapi desktop aku tuh dah macam hak milik keluarga la pulak kan.. susah aku nak guna.. dah tak sedap.. ditambah dengan habuk dari rokok ayah aku.. lagi lah tak ada mood jadinya..

tapi sebenarnya yang lebih membosankan ialah, hubby aku dah tak banyak masa untuk diluangkan dengan aku. maklumlah kerja shift malam, letihnya lain sikit.. balik aje kerja pepagi tu, tidur.. bangon kol tiga camtuh..  rilek², makan², solat² dalam 4.30 atau pukul lima, tidur balik.. kol 7 gi kerja balik... 

sedeynya lah kan.. dah la hari Sabtu pun kerja.. aku lah jadi mangsa kebosanan.. wuu... kalo aku bekerja mungkin tak sebosan ini kut.. tapi, nak kerja apa? syarat nak kerja, tmpt kerja mesti berhampiran rumah.. huhuhuhu... tapi kalo aku kerja, lagilah tak jumpa hubby ku kalo hubby ku kerja malam.. ye tak?

ini dugaan pertama yang harus ditempuhi.. asam + garam bukit sket.. [garam bukit tak masin] hehehe..

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: