wedding of the year ♥

by Selasa, November 22, 2011 0 orang dah meluah perasaan
Alhamdulillah.. akhirnya aku telah pun menjadi isteri yang sah kepada MOHD FAHD ARIFEE, setelah 4 tahun 4 bulan 2 hari memadu kasih.. [entry lepas silap kire..]

Aku sangat bersyukur kerana akhirnya kami disatukan.
Aku akan berusaha menjadi isteri yang terbaik buatnya.

Tak banyak yang mampu aku coretkan.. kami bernikah pada hari Sabtu 19 November 2011 bersamaan 23 Zulhijah 1432 pada jam lebih kurang 10.30 am.

Aku menerima mas kahwin sebanyak RM 1,301 tunai.. bersempena dengan tarikh lahir aku.. beserta gelang emas [bangle] ...

Doakan kebahagian kami hingga ke syurga nanti.. Insya'Allah.. doa kalian amat bermakna buat kami..

lagi 2 minggu kenduri di belah pihak lelaki akan berlangsung.. kenduri pihak rumahku pulak bulan Januari nnti.. hehehe.. pelik ke? nasib la kan.. (^__^)

aku sertakan beberapa gambar untuk tatapan korang.. tengok la.. hahaha.. [paksa neyh]

















*pic credit to my friends, sisters & others*

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: