Tomboy Bukan Aku -||

by Selasa, November 29, 2011 0 orang dah meluah perasaan
semalam baru dapat dating dengan kekasih hati selepas sah bergelar suami isteri.. hehehe... macam before kahwin dulu..

kitorang jenjalan ke wangsa walk aje... tengok muvie.. dan paling penting makan Crispy Chicken & Cheese, Hot & Roll.. hehehe.. makanan wajib kalo jejak kaki ke Wangsa Walk..

Then kitorang tengoklah cerita Aku Bukan Tomboy.. dah berapa hari dah aku merengek kat kekasih nak tgok citer tu.. asal bukak paper, bile nampak aje muvie tu, terus aku mengendeng kat kekasih tayang² gambar muvie tu.. hihihi...

Khamis ni nak tgok cerita Ombak Rindu pulak.. wee... tak sabar beb..

Err.. berbalik pade citer Aku Bukan Tomboy.. aku suke betul tengok Scha Alyahya tu... cute je cam aku.. kan kan? lelagi rambut pendek.. mmg tambah cute la kan.. cerita pon best jugaklah.. sebab menunjukkan tak semua gadis yang bersikap kasar dan BOYISH ni adalah tomboy.. pengkid apetah lagi...


cuma yang aku tak berapa nak berkenan... ending nye.. ape jadi ngan pengkid² tu pon aku tatau.. ape jadi ngan si PA BURNdul pon tatau... mcm agak tergantung je aku rasa... korang rase x? hehehe..

tu jelah komen aku... aku agak busy sejak jadi seorang Suri Rumah sepenuh masa ni.. nak berblogwalking pon tak sempat.. bile aku dah pandai menyesuaikan diri.. baru bley nak berjalan² ke blog korang balik mcm dulu... oke?

tata...
 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: