touchpad vs mouse

by Ahad, Oktober 02, 2011 0 orang dah meluah perasaan
hello semua, selamat malam .. hari ni aku nak buat entry tentang touchpad dengan mouse.. mouse yang aku maksudkan ialah tetikus okeh... saje terangkan pade orang yang tak nak faham. hehehe...

okey, pada korang blogger² sekalian dan pembaca sekalian kan.. which want u all suka guna? touchpad or tetikus? [sedap lah sebut tetikus]

pada aku, aku lebeh prefer tetikus sebab ia seronok dan memudahkan. hehehe.. aku cukup tak reti guna touchpad ni.. memang lambat lah kerja aku kalau guna taouchpad ni.. waktu nak mendesign lagi lah hancur kalo tetikus tak ada.. memang tak jadi kerja terus lah.. terseksa akulah..

tetikus pada aku sangat penting waktu aku nak buat kerja mendesign ni.. kalau setakat surfing biasa or berblogging ni, boleh lagi lah.. sebab banyak pakai keyboard dari tetikus.. betul tak? hehehe.. tapi jadi lambat lah bila guna touchpad ni..

sebab apa aku tak suka guna touchpad? lappy aku ni jenis dell, aku terasa cam ngilu je bile jari aku di seret ke sana sini.. pastu terasa panas lak tuh.. time aku guna acer dulu pon same jugak... pastu aku slalu missed nk tekan button right or left.. hahaha.. pehal ntah, aku pon tak tau la..

aku guna netbook adik aku pon camtuh.. lagi tak puas hati sebab kecik.. bukan touchpad je aku missed.. button keyboard pon aku asyik missed jugak.. hahaha... kecik sangat... tak biasa i..

macam handphone pon, aku tak minat touch² screen ni.. teringin tu memanglah.. tapi bile dah beli, tak terpakai pon.. sebab kes ngilu tu lah... hahaha... cam pelik je kan?

sekarang ni aku tetiba teringin lak nak pakai blackberry yg banyak button tu.. tapi tade jumpa yang murah² la.. aku nak at least curve 8520 la.. aku nak curve.. tanak bold.. sebab curve button nye sebijik².. i loike~ hahahaha....

ada sesape nak jual blackberry curve tak? murah² punyer.. hehehe

sekian...

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: