kisah kesah ku -||

by Khamis, Oktober 08, 2009 0 orang dah meluah perasaan
hi my blog!
lame sudah ku x update ini blog. wlwpon byk kisah menarek untuk di kongsi sebenarnye. tp, aku ni bukan lah blogger sejati, sb tu, aku x update ini blog pabila ade setori 'baek punyer' yang berlaku dalam hidup ku. haha.. maka setelah ditegur oleh AZAM, maka aku pon update la. aku akn menceritekan sume yg dah terjadi sepanjang aku x update blog ni secare rgkas.

***bulan puasa***
  • ku sgkakan aku akan puase penoh. tp x dpt juwe.. isk isk.. wlw bgaimanapon, aku amat gembira kerna aku susut 3kg sepanjang bulan puasa taon ini. yahoo~
  • pertama kali aku bekerja ketika aku berpuasa. haha.. agk la leteyh.
  • aku dapat 'kawan baik'
**name die shuhaida. ramai kate, kami bestfriend**
  • mini reunion ngan bebudak skolah. best la jugak.
**time ni kami berbuke puase kat sri niara**
  • sahur kat luar ngan member. (ni pon nk kecoh)
dan macam2 lagi

***raya la pulak***
  • beraya ngan member2, konvoi nek moto. huhu.. (rabak beb kain aku)
**ni kat rumah eja**
  • ari raye kedua bantai men bowling beb. pakai kebaya kau.. haha..
**ini betol-betol. x de men tipu**
  • buat kes ngan customer kat cc (aku kan anak bapak. pe lagi, bapak aku turun bawak geng!)
  • aku join member2 yg wat umah terbuka. wlwpon aku x la mengenali mereka sgt. haha..
  • aku wat makan2 ntok member2. pakwe ku dtg bwk bala tentera beb.
**bergambar di rumah ku**
  • aku dah benti keje!!

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: