kawanku selamat bersalin

by Rabu, Julai 17, 2013 0 orang dah meluah perasaan

salam rabu, salam 17 julai, salam 8 ramadhan, dan salam sejahtera.. hehe.. semoga sihat lah hendaknye semua.. adakah hari ini hari special korang? tak? tapi harini hari special aku.. special ke?

pada 6 tahon lalu.. tarikh 17 julai 2007, aku memaksa sesorang untuk menjadikan aku aweks nye.. hahaha.. ganas tol statement, tapi ini hakikat.. bukan cobaan okeh. maka lelaki tu pon terpaksalah menerima kenyataan yang dia telah menjadi balaks ku kerna terpaksa.. haha.. 

tapi hubungan kami sebagai aweks dan balaks hanya sampai 1 mei 2011, sebab aku telah bertunang ngan balaks tu.. keh keh.. so dalam erti kate lain jadi tunangan la.. da tak jadi balaks la kan.. hihi.. then bertunang pon tak lame.. baru je elang balaks.. tunang pon elang jugak pada 19 nov 2011, sebab kami telah disatukan sebagai suami dan isteri.. wuuu~ gudbye balaks n tunangan.. 

tapi tapi tapi.. dia tetap balaks n tunangan ku forever n ever.. haha.. INSYA'ALLAH.. kalo mengikot kajian dan kiraan, pada hari ini kami dah 6 taon la berpacaran.. (dah kawen pon still berpacaran okeh, dah tu nak berpacar ngan sape lak kan?) tapi 4 taon berpacaran dalam dosa la.. sob sob sob~ semoga ALLAH mengampuni kami..

plan nye nak pi makan makanan korea kat KLCC.. tatau lagi camne malam ni.. sebab biler dah dapat berita gembira jadi macam "eh.. x celebrate pon tak pe la" haha.. sampai camtu skali..

ape berita gembira tu? kawan aku dah selamat lahirkan bayi perempuan yang comel.. muke cam dia n laki dia.. haha.. (memangla pon.. annoying sungguh aku ni)
comel kan.. belah kiri rupe umminye.. belah kanan rupe ayahnye.. hehe.. sori sha aku curik gmbr baby ko.. geram sgt.. huhuhu...

k la bai.. banyak keje.. sabtu ni aku nak pi sane.. snap gmbr bebanyak!

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: