sentiasa RILEKS, itulah aku.

by Jumaat, Ogos 12, 2011 0 orang dah meluah perasaan
**canteq x gambar ni? hehehe.. gambar xde kene mengene ngan posting kali ni**

salam semua...
korang semua sihat ke?
harap korang sehat la ye..

ak ni jarang da update blog..
sbnye keje byk..
tp skrg bln² puase ni x byk lak keje
hehehe... leh la meng update kan..

dah hari ke-12 puase.. ak baru 8 ari je puase..
kenape? phm² sendiri jela ye..
kekekeke..

makin ari makin dekat ak dengan ari 'ITU'
kalo nak di ikutkan boleh rabak gak
pale otak pikir kan ari 'ITU'
sebabnye yela.. baru keje beb.. 
duet x penahnye cukop..

tp ak tetap aku.. RILEKS aje..
benda baik insya'Allah akan dipermudahkan..
ape nak takot kan?

so skrg ni keje ak main survey² je..
sume nye mmg harga "BUDGET" je ak request
hahaha.. jmpe je web ni... terus ak email..
mnx quotation harga paling "BUDGET"

nak wat cmne kan.. terpaksalah sedar diri..
kang over² mkn diri sendiri lak..
betol x? 

wlu budget cmne pon, ak akan pastikan
sumenya akan terbaik.. terbest.. terindah..
hehehe.. 'TER' ni cm x sengaja lak bunyi nye kan?

betolkan..
ak akan pastikan semuanya BAIK, BEST dan INDAH..
ha.. baru betol.. sb ak mmg sengaja je..
bukn x sengaja..

aku berdoa dan berharap..
semoga semua impian / azam aku untuk tahun 2011 ni tercapai..
korang nak tau ape die?? korang leh r refer kat post lame..
hehehe... 
x pon korang scroll je ke bwh..
tgok ape yg belom ak capai lagi..


korang doakan aku ye.. AMIN....
selamat berpuasa ye semua..

kebetulan ari ni ade birthday beberapa org kawan ak..
leh r aku wish skali..

HAPPY BIRTHDAY ntok
  MAZNI dan RAHMAT (eh.. ko kawan aku ke?)
semoga dimurahkan segala rezeki... (termasuk jodoh) hehehe...
korang da tua da...

tak lupe jugak bekas cikgu lukisan kejuruteraan saye
semoga panjang umor dan murah rezeki juga.. =)



Photobucket

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: