.kad raya untukku.

by Isnin, Ogos 30, 2010 0 orang dah meluah perasaan
hahahaSALAM MERDEKA!! hehe.. korang puasa penoh x?? dah ade tinggal² ke?? kalo ABC tu x pe la.. kalo yang sesaje sesuka ati tuh, harap bertaubat la.. hihi..
kat sini aku bukn nak cite sal merdeka.. pasal merdeka aku da post awl² aritu.. tatau la korang bace ke x... huhu..
kat sini aku nak cite [actually want to kecoh² la.. hehe] aku dapat kad raya.. korang jangan jeles.. hahaha.. sejak dunia IT berkembang luas.. ak sek dpt kad di alam maya je..

[klik gambar untuk membesar]
aku dapat dari seorang kawan Chinese okeh.. die orang Sibu.. sangat chumel.. aku slalu jadi cikgu die.. so.. ak dpt la kad raya dari die.. haha.. tu je nak cite.. ni aku tunjuk kad yg die bagi ye..

[klik gambar untuk membesar]

sweet je kan.. tp dak chinese ni pon mmg sweet je.. haha.. muke cute gitu..
bace la eh kad raye pertama aku ntok raya kali ni.. hihi..

Photobucket

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: