Nota Cinta - COFFEE-MATE®

by Ahad, Jun 13, 2010 0 orang dah meluah perasaan
cinta itu ada cuma kita kena menyemarakkannya

touching betol bile aku tgok short drama ni.. T_T mmg leh wat aku nanges kot. mintak² lah laki aku ta layan aku camtuh pas kawen.

time ngorat.. sume indah.. happy je muke.


da kawen.. wat alsn keje byk. muke pon da tanak pandang. bola leh lak tgok. T_T aku paling touching bile wife die prepare candle light dinner, die leh nak kuar jugak. alsn, boleh tgok bola.. waaa.... T_T syahdu giler..


seb bek cepat sedar.. best gak ending nye.. wat filem pon ok neyh.. :)



enjoy la erk tgok.
have a nice day.

p/s : perhatian dalam hubungan itu penting.

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: