bosan di hari lahirmu

by Sabtu, Ogos 08, 2009 0 orang dah meluah perasaan
bunga!
agak lame x taip pape cite. skrg pon tatau nak taip ape sbnrnye. apa aku rase sbnrnye skrg ni (time menaip)?? x tenteram sbnrnye. cam ade sesuatu akan berlaku. tatau bnda baik atau buruk. rasenye jantung aku pon cam berdegup agk laju. posisi aku sekarang? tgh duduk atas lntai berlapikkan bantal 4 segi yg besar tuh. duduk ala gaya katak. hehe.. ngadap laptop yg diletakkan atas meja kopi. (dah mcm org jepun plak). depan aku ade handphone. dan skrg tgh berbunyi.. almk.. sayang wat mis kol je ke? eh.. ade mesej la.. bace jap. hehe... dah reply. pale aku mmg dari tadi dok pikir dier. dari semalam rindu semacam. rindu amat sgt. er.. lupe plak nak gtau. arini hari lahir dier. hehe

SELAMAT HARI LAHIR, SAYANG..

**da lain waktu ni aku sambung taip**

tp still hari yang same la er.. hehe.. sambung balek..
tadi borak ngan die lame sgt.. rindu.. hanye kami yang tahu kenape. hihi..pastuh aku gi check duet kat bank. secara on9 la.. pergh.. aku sedeyh siot.. ade RM249 je.. argh!!!!!!!!! aku mcm x pecaye.. aku x de byk sen..

secare tibe2, aku merasa aku ni manusia yang sedang bosan.. bosan yang teramat sgt.. rupenye.. inilah agknye perasaan si penganggur2 yang x dpt keje.. wargh!!!!!!!!!! BOSAN!!!!!!!!!!!!!!!

aku ngadu kat umi aku yang sedang asyik bermain game.. pergh.. bosan r.. nak keje..

haha.. pikir2 balek.. time aku praktikal dulu.. sebok nak lepak umah.. baru rase lepak umah seminggu.. da terpekik terlolong bosan.. hahaha... aku ni lemah speaking.. maka.. susah la nak carik kerja yang bersesuaian.. rase mcm nak bukak bisnes sendirik je.. jual lempeng ke.. (mcm aku pandai je wat) hahaha.. tp ekonomi MALAYSIA skrg x menentu.. susah nak mula bisnes sendirik.. lelagi freshie cm aku..

nyanyi jap...

bosan... memang aku bosan bosan bosan..

dah la..

ngadap facebook.. myspace.. friendster.. hi5.. tagged.. mail (yahoo ke..gmail ke..alwahy ke..hotmail ke..) sume aku da bosan da.. ni layan blog ni pon.. aku da bosan sbnrnye.. ape je aku wat sume aku da bosan.. sampai mkn pon aku bosan.. mmg da gile punyer bosan da ni.. hmm.. cmner aku nak dpt duet?? aku ni da la pemalas.. tp nak duet.. mnx ayah.. dpt RM50 je.. kan best jadi anak org berada..

dadi.. nak shoping r.. mnx 8 ribu setengah ringgit. pastuh pnjam mazda RX8 dadi ye.. nak shopping kat hong kong la. nnti suro razak bangla amek kete kat klia.

hahahaha... berangan bley la..

argh!!

rindukan aku yang selalu menantimu..
yang x pernah leteh untuk menunggu
tetaplah setia padaku selalu
walau membentang jarak beribu..

tb2 lagu ni sedang di mainkan oleh winamp kat laptop neyh..
wargh!! sayang.... rindu nye kat kamu!

akhir kate dari penulis yang bosan

SELAMAT HARI LAHIR SAYANGKU

yang bernama.. MOHD FAHD ARIFEE!

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: