kelmarin - semalam - hari ini

by Khamis, Mei 07, 2009 0 orang dah meluah perasaan
kelmarin : aku tgok -||zettai kareshi||- smpai lupe nak mkn.. bley ke? tgh2 mlm aku nye perut tetibe saket nak mampos pedey tahap ape ntah... aku ade gastrik maka aku pon pegi la meng'korek' tempat penyimpanan makanan dan terjumpa la maggi x elok makan tau, aku pon mula la memasak megi -||tom yam||-, amat sedap aku rase. hahaha..
||-tamat-||

semalam : aku bgon ntah kol bape, kendian aku pegi opis. pas sampai opis aku bagi laptop kat org pastuh jumpe encek azmaraimi tolong setting joomla kendian aku pegi amek elaun RM500 dan pegi ke koperasi wat keje sket pastuh balek. aku tido smpai malam. best x?
||-tamat-||

hari ini : aku bgon lewat lagi sekali, tu pon ayah aku bising kendian aku pegi beli desktop. beli cpu IBM lenovo dengan monitor philips 19" je. tmbah accessori lain-lain sume skali RM1213. ok ke?
||-tamat-||

p/s : motif utama posting ini di post ialah nak bagitau aku beli desktop baru. sekian terima kaseh.

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: