kekasihku dengan skandalnye

by Isnin, April 13, 2009 2 orang dah meluah perasaan
hari : sabtu
taRIkh : 11 apRiL 2009
jam : 11.03 pm
tEMpaT : PSIS
aktiviti : konvokesyen
moOd : merenyam
aku mcm kenal mamat ni! isk..-|| pakwe aku la... sape lak minah sblh ni?? mmg meruntun jiwa siot tgok pic ni.. cube korang bayangkan.. lelaki itu pakwe korang?? bergambar ngan budak kecik molek yang lebih kurus dan kecik dari korang..? **tapi aku maintain paling cute ok??**

huhu~ sebenarnye aku yang suro bergambar.. ne tau aku leh jeles plak.. hak hak.. sengal tol aku.. si minah yang x mahu dikenali ni **esya** tu plak nak membakar seseorang, tu gi posing maut.. aku mangsa ke?? pemangsa ye??

**the end**

kisah di atas adalha adalah sekadar hiburan pembaca

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 orang dah meluah perasaan:

ieda berkata...

ape motif sumer ney?
hahahahahahhaaaaaa

hendrastar berkata...

hahahahha....gila ini gambar!!!setiap insan akan merasakan kepanasan global jika berlaku seperti ini... :)