bekal untuk yang tersayang ♥

by Jumaat, Februari 17, 2012 0 orang dah meluah perasaan
macam hari-hari biasa, aku tak boleh nak lelap bile waktu tidur tiba. amnesia insomnia kah aku? isk isk isk... minggu ni hubby aku asyik tidur sorang² aja sebab aku tak boleh nak tido.

aku start puasa dari hari Khamis .. sekali la untuk ganti + sunat + diet .. tapi sebenarnya yang diet ganti tu lah yang penting..

disebabkan aku tak boleh tidur.. duit pon da semakin berkurang.. maka dengan itu aku pon memujuk hubby ku untuk membawa bekal ke tempat kerja.. 

so, semalam aku masakkan ayam masak kicap.. sumpah tak sedap aku masak semalam! sebab guna kicap tak gune.. cis! tade rase hape! rase kelat je.. so lepas aku mkn untuk sahur tu, aku repair la balek.. baru la ade rase.. hahaha..

pastu kes masak sayur pon satu hal! layu giler kobis aku.. kesnye tgh masak cari garam x jumpa.. sayur atas dapur aku biar je dengan api x tutup. memang layu abeh la sayur aku.. kusuk sgt carik garam tak jumpa.. rupa-rupanya ada depan mata je.. Ya Allah.. macam mana boleh tak nampak?
hurm.. kalau Allah nak tutup mata kita.. apa lah yang boleh kita buat kan?
nasib baiklah hubby aku ni bab makan sume di bedalnye.. licin licau je.. *tataulah kalau dia buang lak kan .. tapi x mungkin.. hehehe..

hari ni menu ayam sambal, sawi ngan telur.. today masakan okay.. haha.. tp umi aku tolong repairkan sambal aku.. hehehe.. kurang minyak katenye... aku bukan apa.. konon xnak la minyak banyak kan.. kolesterol tinggi.. hahaha.. *dan dan je kan kolesterol tinggi .. sbnrnye mmg x reti!


eh.. sebenarnya aku nak cerita tentang semalam.. hahaha.. aku yang teringin sangat mengidam sangat *dah teringin mengidam pula nk makan takoyaki akhirnya dapat gak lah makan.. aku mintak hubby bawak aku gi Alpha Angel.. korang tau ke? Jaya Jusco kat Wangsa Maju.. hehehe..



aku mintak octopus 1 set dengan prawn 1 set.. nyummy.. sedap dowh!

kat mana lagi ada jual takoyaki ni ek selain kat J.J? aku tau kat J.J je yang ada.. kalo korang tau kat mana ada.. bagitau lah ye.. hehehe..

 wajah lapar tunggu waktu berbuka.. tapi sempat lagi posing.. macam cina muallaf x? hahaha

 hubby aku yang langsung takde sifat perikemanusian.. boleh dia makan je terus depan aku.. hahaa..

pastu aku ada beli seluar jeans selai.. argh~ gemok sgt da aku.. size 36 kau..! hahaha.. 

 saye bukan lah baik sangat, tapi saye tak lah jahat sangat, 
 sekadar nak meluah perasaan je.. bak kate tagline blog ak ni.. 
sukahati . layan jari . tengok hari . ikut stori 

dayan punyer

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 orang dah meluah perasaan: